loading...

پروفایل جدید

جدید ترین عکس های پروفایل در سبک های غمگین و همراه با متن داخل تصاویر عکس های غمگین متن دار برای پروفایل های شبکه های اجتماعی   ‏من نمیتونم بهت بگم دوست دارم ولی اگه تو یه جمع باشیم موقع خ

admin بازدید : 418 چهارشنبه 01 مرداد 1399 نظرات (0)

جدید ترین عکس های پروفایل در سبک های غمگین و همراه با متن داخل تصاویر عکس های غمگین متن دار برای پروفایل های شبکه های اجتماعی

 

‏من نمیتونم بهت بگم دوست دارم

ولی اگه تو یه جمع باشیم موقع خندیدن اول به تو نگاه میکنم…!

‏شایدم یه روزی دلتنگ روزایی بشی که من خیلی دوسِت داشتم…

عکس نوشته غمگین جدید 2020

 

‏با کل دنیا هم حرف بزنی تا خودش نیاد حالت خوب نمیشه 🙂

همیشه همه فقط واسه دستِ زخمی چسب زخم میبندن،کسی به لیوان شکسته توجهی نمیکنه !

‏مشکلم این نیست که امروز، فردا یا یه ماه دیگه بمیرم، من مشکلم اینه زندگی نکردم

 

 

 

 

 

 

سخته فراموش کردن کسی که


فراموش نشدنی های زیادی به جا گذاشته…

‏آدم چجوری به دلش حالی کنه

وقتی سراغشو میگیری و سراغتو نمیگیره یعنی دوستت نداره؟

خسته شده ام از این دل هایی که تظاهر می‌کنند به عاشق بودن:)!

تجربه ثابت کرده آدمایی که نمیرن وقتی برن خیلی میرن!

به‌خاطر اینکه با تموم وجودم می‌گفتم دوستت دارم الآن تموم وجودم درد می‌کنه 🙂

‏مهم نیس چه نسبتی باهام داری از یه جایی به بعد که تحمل کردنت سخت شد میگذرم ازت

همه غریبه‌ها یه روزی آشنا میشن، مهم اینه که آشنا بمونن، دوباره غریبه نشن!

هميشه لبخند نشانه خوشحالی نيست

جایِ ميخ های كنده شده روی ديوار را با تابلوهای زيبا می پوشانند…!

آدما از یه جایی به بعد وابسته نمیشن، معتاد همدیگه میشن‌!

عکس نوشته های جدید

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 35
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 18
  • آی پی دیروز : 16
  • بازدید امروز : 25
  • باردید دیروز : 21
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 8
  • بازدید هفته : 198
  • بازدید ماه : 603
  • بازدید سال : 5,955
  • بازدید کلی : 74,492