loading...

پروفایل جدید

جدید ترین عکس پروفایل های شاد و با حال دونفری مخصوص پروفایل های شبکه های اجتماعی شما   چندین متن بیوگرافی دونفری Nothing Can replace youهیچ چیز نمی تونه جایگزین تو بشه I love you. That’

admin بازدید : 504 جمعه 20 تیر 1399 نظرات (0)

جدید ترین عکس پروفایل های شاد و با حال دونفری مخصوص پروفایل های شبکه های اجتماعی شما

 

چندین متن بیوگرافی دونفری

Nothing Can replace you
هیچ چیز نمی تونه جایگزین تو بشه

I love you. That’s all I know
دوست دارم. این تمام چیزیه که می دونم.

I’m not perfect but I am Loyal.
من کامل نیستم اما وفا دارم

 

My love and adoration for you only grows stronger with time. Much, much stronger
دوست داشتن و عشق ورزی من به تو هر زمان پر رنگ تر میشه. خیلی خیلی پر رنگ

My number one goal in life is to make you happy. You deserve absolutely everything
هدف شماره یک من در زندگی شاد کردن توئه، تو بدون شک لایق همه چیز هستی

I would give anything to make you smile. Your smile lights me up inside
من هر کاری برای لبخند زدن تو میکنم. لبخند تو روشنایی بخش درون منه

I care for you
I love you too
you are my world
you are my life
so glad that your
my lovely wife

من مراقبتم
من دوست دارم
تو دنیای منی
تو زندگی منی
خیلی خوشحالم که تو
همسر دوست داشتنی منی

I love you more than coffee (but please don’t make me prove it)
عاشقتم حتی بیشتر از قهوه (اما خواهشا مجبورم نکن ثابتش کنم)

 

عکس پروفایل شاد و دونفری

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 35
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 16
  • بازدید امروز : 17
  • باردید دیروز : 21
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 8
  • بازدید هفته : 190
  • بازدید ماه : 595
  • بازدید سال : 5,947
  • بازدید کلی : 74,484