loading...

پروفایل جدید

جدید ترین عکس استوری اینستاگرام مخصوص قرار دادن در استوری همراه با متن نوشته های با معنی و باحال  همراه با متن های بیو اینستا   برای خود زندگی کنیم نه برای نمایش دادن آن ب دیگران --- ام

admin بازدید : 886 جمعه 27 تیر 1399 نظرات (0)

جدید ترین عکس استوری اینستاگرام مخصوص قرار دادن در استوری همراه با متن نوشته های با معنی و باحال 

همراه با متن های بیو اینستا

 

برای خود زندگی کنیم نه برای نمایش دادن آن ب دیگران

---

امید، تنها چیزی است که از ترس قوی تر است

---

زندگی کوتاه است. پرشور زندگی کن

---

هر روز چنان زندگی کن که گویی آخرین روز زندگی تو است.

---

عشق مانند جنگ است

---

شروع آن آسانه

---

خاتمه دادن به آن مشکله

---

فراموش کردنش غیر ممکنه

---

گاهی اوقات خاطرات از چشم‌هایم پنهانی بیرون می‌آیند و از گونه‌هایم فرو می‌ریزند.

---

تو گران‌ترين چيزى هستى كه من دارم.

---

بادكنك ها هميشه با باد مخالف اوج ميگيرند

---

عکس باحال و خاص برای استوری اینستاگرام

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

هر لحظه ای که به چیزی که مردم فکر می کنن اهمیت بدی، همون قدر از خودت دور میشی…

خوشبختی یعنی نزدیک بودن به کسی که دوستش داری، همین و بس…

گفتم به هیچکس دل خود را نمی دهم

اما دلم برای همان هیچ کس گرفت…!

خاطرم نیست چگونه لرزید دلم برایت…

اثر انگشت ما از قلب هایی که لمسشان کردیم هیچوقت پاک نمی شود…!!

قلب من پیش توئه، مراقبش باش

برای خود زندگی کنیم نه برای نمایش دادن آن ب دیگران

امید، تنها چیزی است که از ترس قوی تر است

 

برچسب ها استوری جدید ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 35
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 16
  • بازدید امروز : 22
  • باردید دیروز : 21
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 8
  • بازدید هفته : 195
  • بازدید ماه : 600
  • بازدید سال : 5,952
  • بازدید کلی : 74,489