loading...

پروفایل جدید

    در این مطلب برای شما کاربران جدید ترین مجموعه از متن بیوگرافی درباره محرم آماده کردیم و امید وار هستیم که از این مطالب استفاده فرماید متن محرم کوتاه   — — — &

admin بازدید : 38 یکشنبه 09 شهریور 1399 نظرات (0)

 

 

در این مطلب برای شما کاربران جدید ترین مجموعه از متن بیوگرافی درباره محرم آماده کردیم و امید وار هستیم که از این مطالب استفاده فرماید

متن محرم کوتاه

 

— — — — —

نکند باز کنی بار خودت از پشتم

وا نکن پیش خلائق دگر آقا مشتم

عشق تو گوهر پرقیمت اجداد من است

 

ارثیه بود رسیده به من از ده پشتم

جرم من خاطره های سفر کرب و بلاست

هست بر روی ضریحت اثر انگشتم

— — — — —

آقا سلام برغزل اشک ماتمت

 

بر مسجد و حسینیه و روضه و دمت

 

چندی گذشت در غم هجران اشک تو

 

پرمی کشید دل به هوای محرّمت

 

متن بیوگرافی محرم برای تلگرام و واتساپ

— — — — —

 

فرشته‌ ها از امشب صبوی غم می‌ نوشن

دوباره اهل جنت پیرهن سیاه می‌ پوشن

---

پرسیدم: از حلال ماه، چراقامتت خم است؟ آهی کشید و گفت:که ماه محرم است.

 

گفتم: که چیست محرم؟ با ناله گفت:ماه عزای اشرف اولاد آدم است.

 

— — — — —

 

قیامت بی حسین غوغا ندارد

شفاعت بی حسین معنا ندارد

حسینی باش که در محشر نگویند

چرا پرونده ات امضاء ندارد

 

— — — — —

 

متن محرم نزدیک است

متن بیوگرافی محرم برای تلگرام و واتساپ

— — — — —

 

ای اشک کجایی که غم از راه رسید

اندوه عظیم و ماتم از راه رسید

یک سال گذشت و باز یک بار دگر

پلکی زدی و محرم از راه رسید

 

— — — — —

 

﷽حَسْبُنَاالله‌وَنِعْمَ‌الْوَکیٖلْ…خُڋا‌ݕَڔٰاےِݦَݧ‌ْڬٰاڣٖیښٺ❤

 

— — — — —

 

تا کربلا هست ، زمین را عشق است

آه دل همواره غمین را عشق است

هر چند که هیچ است همه ارزش ما

مجنون حسینیم ، همین را عشق است

 

— — — — —

 

من از مادر خود تا به ابد ممنونم که سپردست مرا دست اباعبدللله

 

— — — — —

 

متن ادبی در مورد محرم

 

— — — — —

 

چادر امانت توست، یا فاطمه الزهرا(س)

 

— — — — —

 

عیسی اگر به اخر عمرش به عرش رفت ، قنداقه حسین شرف عرش اعظم است.

 

— — — — —

 

ماه خون ماه اشک ماه ماتم شد، بر دل فاطمه داغ عالم شد. فرا رسیدن ماه محرم را به عزادارن راستینش تسلیت عرض میکنم.

 

متن بیوگرافی محرم برای تلگرام و واتساپ

— — — — —

 

بی حسین بن علی احساس پیری می کنم

نی که پیری بلکه احساس حقیری می کنم

گفت سائل از چه رو محکم به سینه می زنی؟

گفتم از آینه ی دل گردگیری می کنم

 

— — — — —

 

متن زیبا در مورد عاشورا

— — — — —

با آب طلا نام حسین قاب کنید

با نام حسین یادی از آب کنید

خواهید مه سربلند و جاوید شوید

تا آخر عمر تکیه بر ارباب کنید

— — — — —

بی راه نرو ساده ترین راه حسین است… ♥

— — — — —

متن دلنوشته برای امام حسین

— — — — —

ما خانه به دوشیم غم سیلاب نداریم، ما جز پسر فاطمه ارباب نداریم

— — — — —

. امید وار هستیم که از مشاهده و خواند این مطلب لذت برده باشید .

! با ما همراه باشید !

برچسب ها متن , محرم , محرم 99 ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 35
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 16
  • بازدید امروز : 15
  • باردید دیروز : 21
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 8
  • بازدید هفته : 188
  • بازدید ماه : 593
  • بازدید سال : 5,945
  • بازدید کلی : 74,482